Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

  • Vivakart üyeliği nedir?

Vivakart Vivalines Turizm’in yolcularına sunduğu kampanyalarda indirim sağlandığı gibi aynı zamanda yolcularından puan biriktirmelerini sağlayan bir seyahat programıdır.

 

  • Nasıl Vivakart üyesi olabilirim?

Vivakart üyeliğine bilet satış şubelerimizden ve online Üye kaydınızınızı yaparak üye olabilirsiniz.

 

  • Yeni bilet aldım puanlarım Vivakartıma yüklendi mi?

Yolculuğunuzun bitiminde %7 puanınız kartınıza eklenecektir.

 

  •  Viva Lounge hizmetlerini kullanmak için ekstra bir ücret ödememiz gerekiyor mu?

 

Soğuk ve sıcak meşrubatlardan meyve ve aperatif yiyeceklere kadar çeşitli ikramlarımızın tamamı bilet ücretine dahildir.

 

  • Otobüse transfer yapılırken, transfer aracı belirli bir yerden mi kalkıyor?

 

Transfer araçları yolcularımızı evlerinden alarak otobüslerimize ulaştırıyor. Herhangi bir kalkış noktası belirlenmiyor.

 

  • Seyahat sırasında otobüs mola veriyor mu?

 

Non-stop seferlerde herhangi bir mola verilmiyor.

 

  • Acil tuvalet ihtiyacı olması durumunda mola veriliyor mu?

 

Tuvalet ve lavabo kullanımı için molaları beklemenize gerek yok. %100 hijyenik WC’lerimiz yolculuk boyunca kullanıma hazır.

 

  • Otobüste servis edilen yemekler sıcak oluyor mu?

 

Otobüslerimizin en arka kısmına konumlandırılmış fırınla yemekleriniz sıcak servis ediliyor.

 

  • Varış noktasından servisler belirli bir yere kadar mı götürüyor?

 

VIP transfer araçlarımızla sizi otobüslerden evinize kadar götürüyoruz.

 

  • Otobüslerde okumamız için herhangi bir gazete veya dergi var mı?

 

Koltukların arka kısmında günlük gazete ve dergilerin haricinde VİVA Magazin dergisini bulabilirsiniz.

 

  • Seyahat Sigortası nedir?

 

Gerek yurt içinde gerekse yurt dışında seyahat eden kişileri ferdi kaza ve tedavi teminatlarının yanı sıra seyahat aksaklıklarına karşı güvence altına alan geniş kapsamlı sigorta ürün ve plan seçenekleridir.

 

  • Biletli Seyahat Sigortası’nın iptali yapılabilir mi?

 

Biletli ürünler ile birlikte sunulan “Seyahatin İptali” teminatı, poliçe özel şartlarında belirtilen nedenlere bağlı olarak, seyahat başlangıç tarihine kadar sizin seyahate çıkamama riskinizi taşır. Bu nedenden dolayı gerek uçak gerekse otel ile birlikte satın alınan seyahat sigortasının iptali yapılamıyor.

 

  • Seyahat sigortasındaki yaş sınırı nedir?

 

İsteğe bağlı seyahat sigortalarında minimum yaş 6 ay olup, Schengen Vize Sağlık Sigortası 80 yaş, Tüm Dünya Yıllık Seyahat Sigortası 59 yaş ve Tüm Dünya Kısa Süreli Seyahat Sigortası plan seçenekleri 75 yaşla sınırlıdır. Uçak bileti ya da otel ile birlikte satın alınan poliçelerde ise yaş sınırı bulunmuyor. 64 yaş üzeri sigortalılar için bazı teminatlarda muafiyet uygulanıyor.

 

  • Tazminat talebimi kime bildirmeliyim?

 

Tazminata sebep olan olay vukuu bulduktan sonra, 0216 681 75 23 numaralı telefondan sigorta şirketini arayarak ihbarda bulunabilrisiniz.

 

  • Hangi durumlarda Acil Tıbbi Nakil Teminatı’ndan yararlanabilirim?

 

Acil tıbbi nakil teminatının kullanılabilmesi için öncelikle 0212 318 08 72 veya 0850 488 04 72 nolu telefonu arayarak Gulf Sigorta Asistans Servisi’nden onay alınması veya bu irtibatın Gulf Sigorta A.Ş. aracılığı ile kurulması gerekiyor.

 

  • Tazminat talebinde bulunmak için, hangi evrakları göndermeliyim?

 

''Hasar Anında yapılması gerekenler'' linkine tıklayarak, her durumda hangi evrakların talep edildiğini görebilirsiniz.

 

  • Tazminat talepleri kaç gün içerinde değerlendirilir?

 

Tazminat talebiniz, poliçenizin Genel ve Özel Şartları dahilinde, tüm evraklarınızın dosyaya intikalini müteakip 2 iş günü içinde değerlendirilecektir ve en geç 4 iş gününde ödemeniz yapılacaktır.

 

  • Hasar dosyamın son durumunu nasıl öğrenebilirim?

 

0216 681 75 23 numaralı telefondan sigorta şirketini arayarak dosyanızın güncel bilgisini öğrenebilirsiniz.

 

  • Seyahat Sigortası satın aldığımda fatura alabilir miyim?

 

Seyahat Sigortası Poliçeniz fatura yerine geçer. Bu nedenle Gulf Sigorta A.Ş. tarafından ayrıca fatura düzenlenmez.